sobota, 16 marca 2013

Testy

 Przebój Wolbrom, etc...


Decyzja zapadła - ostatnią rundę spędziłem trenując i cotygodniowo grając w II drużynie MKS SMS Kraków JS (podstawowy środkowy obrońca, 2 bramki) - oficjalnie ogłosiłem chęć odejścia z klubu. Po półtora rocznej przygodzie w owym klubie postanowiłem poszukać nowej drużyny. Dostałem propozycje od trener III ligowej drużyny na przejście dwutygodniowych testów sprawdzających moje możliwości. Niestety na początku stycznia, po udanym i miłym pobycie w Wolbromiu - nie dostałem się. Czas zacząć następny okres w mojej "przygodzie" - kolejna drużyna. Na testach między innymi rozegrałem jeden pełny sparing z ME Wisły Kraków 5:2. Całe spotkanie rozegrałem na prawej obronie - mecz uważam za jeden z najbardziej udanych. W drugim sparingu z II ligową Unią Tarnów rozegrałem 30 ostatnich minut. Swój występ oceniam jako przeciętny. Przegraliśmy. Powróciłem więc do treningów indywidualnych. xx


MKS SMS Kraków JS II - tabela, wyniki
Przebój Wolbrom - III Liga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz