sobota, 16 marca 2013

Sparing nr.2

Orzeł Myślenice - Garbarz Zembrzyce

Dziewiątego dnia lutego zagraliśmy kolejny kontrolny sparing z myślenickim Orłem. W przeciwieństwie do ostatniego meczu, można powiedzieć, iż graliśmy trochę mniej chaotycznie. Co ukazuje wynik owego spotkania. Zagrałem około 80 minut, połowę na prawej obronie i resztę meczu na środku obrony. Zdecydowanie lepiej wychodziło na nominalnej pozycji. Wciąż jednak czułem, że stać mnie na więcej. Sparing dość pewnie wygrany - 1:3. xx

Skład:
B. Kaźmierczak - Testowany 1 (Ja), T. Szmalcel, T. Kastelik, Testowany 2 (K. Białończyk) Testowany 3 (K. Lenik) - P. Jurasz, P. Pacyga, Testowany 4 (M. Sala), M. Nawrocki, T. Wyrobek, - P. Gaździcki, Testowany (P. Żmudka

Orzeł Myślenice 1:3 Garbarz Zembrzyce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz