sobota, 16 marca 2013

Sparing nr.5

KS Podgórze 1913 Kraków - Garbarz Zembrzyce

W niedziele 24 lutego rozegraliśmy sparing z V-ligowym Podgórzem. Obecnie zajmują pierwsze miejsce w lidze. Jest to drużyna mająca ambicje na IV ligę co pokazała w meczu z nami. Nie wyszedłem w pierwszym składzie. Przegrywaliśmy do połowy 5:0... Mecz mógł się podobać, jednak wysoka przewaga w bramkach nie była odzwierciedleniem gry na boisku. Brakowało nam szczęścia i skuteczności. Zagrałem ostatnie ok. 70 minut. Pierwsze 20 na prawej obronie - niestety widać było braki taktyczne. Zostałem zmieniony. Na drugą połowę dostałem szansę na grę na nominalnej pozycji - zagrałem zdecydowanie lepiej. Jednak to wciąż nie to. Ostatecznie przegraliśmy 5:0. xx


Skład:
K. Obłaza, Testowany 1 - Ł. Puda, P. Żmudka, Testowany 2 (K. Lenik), M. Gajewski, Testowany 3 (K. Białończyk), M. Skrzypek - P. Gaździcki, M. Sala, M. Nawrocki - P. Pacyga, S. Puda

KS Podgórze 1913 Kraków 5:0 Garbarz Zembrzyce 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz