sobota, 16 marca 2013

Sparing nr.8

Garbarz Zembrzyce - Wisła Kraków

15 marca - piątek - godzina 18:30. Ostatni sprawdzian przed ligą. Rozpocząłem na ławce. Mecz nie zaczął się dla nas korzystnie - już po 20 minutach przegrywaliśmy dwoma bramkami. Do przerwy udało się wyrównać. Wszedłem na boisko w drugiej połowie, od 45 minuty. Coraz lepsza gra w defensywie jednak brak wiary w swoje umiejętności - tak to skomentuje. To wciąż nie jest wszystko na co mnie stać. W drugiej połowie nie straciliśmy bramki i zaliczyłem parę ładnych interwencji. Strzeliliśmy kilka bramek i mecz zakończył się naszym zwycięstwem. Muszę jeszcze sporo nad sobą pracować. To był ostatni sparing przed ligą. Mam nadzieję, że pokazałem się z nie najgorszej strony. xx

Skład:
K. Obłaza - K. Lenik, J. Urbaniec, P. Gaździcki (45' M. Gajewski), Ł. Puda - M. Nawrocki (45' P. Pacyga), F. Kasiński, P. Jurasz, M. Sala - A. Sadowski, K. Krawczyk (45' P. Kotlarczyk) 

Garbarz Zembrzyce 5/6:2 Wisła Kraków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz