sobota, 16 marca 2013

Sparing nr.7

Garbarz Zembrzyce - Skawa Wadowice

W środę szóstego marca rozegraliśmy przedostatni sparing przed rozpoczęciem rozgrywek ligowych. Przeciwnikiem była Skawa. Wystąpiłem w pierwszym składzie i moim zdaniem wykorzystałem szansę. Pokazałem się z całkiem niezłej strony. Jednak niestety... - TO JESZCZE NIE TO! Sądzę, że stać mnie na więcej. Mecz odbył się na naturalnej nawierzchni naszego boiska treningowego. Zagraliśmy na tyle na ile pozwalał stan murawy... Wygraliśmy 4:2, spędziłem na boisku pełny wymiar czasu, bramki nie miałem udziału przy straconych bramkach (indywidualne błędy). To spotkanie dodało mi trochę pewności siebie... xx

Skład:
B. Kaźmierczak, K. Obłaza - Ł. Puda, M. Skrzypek, M. Gajewski, T. Szmalcel - Testowany 1 (M. Sala), P. Kotlarczyk, K. Lenik, P. Jurasz, P. Pacyga - S. Puda, A. Sadowski, Testowany 2

Garbarz Zembrzyce 4:2 Skawa Wadowice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz