piątek, 24 maja 2013

Sokół Przytkowice

Garbarz Zembrzyce - Sokół Przytkowice

W sobotni wieczór 18 maja rozegraliśmy bardzo ważne spotkanie z Sokołem Przytkowice. Według większości byliśmy faworytami tego spotkania. Mecz zacząłem w pierwszej jedenastce na lewej obronie. Pierwsza połowa nie potoczyła się jednak po naszej myśli. Po 45' minutach przegrywaliśmy 0:2 (jedna bramka z rzutu karnego). Na drugą połowę wyszliśmy zupełnie odmienieni. To my narzucaliśmy tempo gry i za wszelką cenę dążyliśmy do wyrównania. W 50' minucie po dośrodkowaniu z rzutu wolnego, skacząc do główki zostałem faulowany. Sędzia wskazał na wapno. Napastnik nie pomylił się w egzekucji. Niestety od 61' minuty graliśmy w osłabieniu po 2 żółtych kartonikach i w konsekwencji czerwonym. Jednak nadal to my dominowaliśmy i stwarzaliśmy dogodne akcję, jedną z nich na bramkę zamienił w 77' minucie nasz wysunięty napastnik. Mecz zakończył się wynikiem 2:2. Zagrałem bardzo dobre spotkanie, miałem udział przy strzelonej przez nasz zespół bramce i nie popełniłem większego błędu. Mecz na plus. xx

Skład:
B. Kaźmierczak - M. Skrzypek, P. Gaździcki, J. Urbaniec, M. Gajewski - M. Sala (79' M. Nawrocki), P. Jurasz, F. Kasiński, K. Lenik (84' P. Kotlarczyk) - S. Puda, A. Sadowski

 Garbarz Zembrzyce 2:2 Sokół Przytkowice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz