sobota, 21 września 2013

Zmiany

Jak w temacie nastąpiła wielka zmiana... A więc od początku:
Po miesięcznej lipcowej przerwie od piłki wróciłem do treningów w Garbarzu. Już w pierwszy dzień po powrocie rozegraliśmy sparing z LKS Strzelec Budzów - wygrywając 8:1. Zagrałem bardzo słabe 45' minut. Po tygodniowych treningach wróciłem na dobrą drogę i przystąpiliśmy do meczu pucharowego z drużyną pobliskiej Marcówki. Niestety, przegraliśmy owy mecz 2:1. Na mecz pojechaliśmy w jedenastu w tym dwóch bramkarzy i trzech juniorów. Myślę, że stąd mógł wziąć się taki wynik. Niestety - kolejne słabe spotkanie. Powoli zbliżała się nowa runda. Nie sądziłem, że zmienię barwy jeszcze w najbliższym czasie (sierpniu). Nadszedł czas na pierwszy ligowy mecz, pierwsze spotkanie na wyjeździe z MKS Trzebinia-Siersza (przegrana 3-0 wo/niezarejestrowany zawodnik). Nie zagrałem ani minuty, rozgrzewałem się od połowy. Podobnie w drugim meczu rozegranym na własnym boisku z Karpatami Siepraw zremisowanym 1:1 nie wyszedłem na boisko. Zdecydowałem się wyjechać na obóz z Krakowskim SMS'em. Lepiej zrobić krok w tył i dwa do przodu niż potem żałować. Na obozie rozegraliśmy dwa sparingi, w obydwóch zagrałem większość minut. Pokazałem się z bardzo dobrej strony. Wróciła forma z przed wakacji. Nastąpił więc czas na nowy sezon w nowym klubie. Powrót do Szkoły w Krakowie i powrót na sztuczne boisko - Szablowskiego. Po udanym obozie nadszedł czas na rozpoczęcie Ligi. xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz